Radius: Off
Radius:
km Set radius for geolocation
Search

Officiële opening van de gloednieuwe beauty hotspot “Parfuma” in Hove: een state-of-the-art Luxe Parfumerie 2.0!

Officiële opening van de gloednieuwe beauty hotspot “Parfuma” in Hove: een state-of-the-art Luxe Parfumerie 2.0!
Persbericht

The luxury of feeling fabulous!

Antwerpen/Hove, 9 november 2021 – Het gekende Antwerpse beauty imperium “Parfuma”, met vestigingen in Antwerpen centrum en het Wijnegem Shopping Center, opent officieel de deuren van zijn gloednieuwe beauty hotspot op de Mechelsesteenweg 1-3 in Hove! Na weken hard werken, stelt het Parfuma team met veel trots deze gloednieuwe parel aan het grote publiek voor. De imposante beauty store met een winkeloppervlakte van 225 m² werd helemaal vernieuwd en omgetoverd tot een luxe parfumerie 2.0 met prachtige modulaire beauty corners, op maat gemaakte interieurelementen en sublieme eyecatchers, allemaal heel precies uitgedacht, in harmonie met de ruimte. De nieuwe luxe parfumerie weerspiegelt een wondermooi Parfuma universum met een gigantische ‘wauw’ factor waar beleving en top service centraal staan, waar alles om de klant draait en waar de zoektocht naar de juiste beauty producten als een persoonlijke missie gezien wordt. Kortom, bij Parfuma krijg je een high-end beauty ervaring! Zo kan je tevens terecht in het ‘Skin Expertise Parfuma’ beauty center voor doeltreffende, huidverbeterende behandelingen. Dit bevindt zich in een aparte beauty zone waar je in alle luxe heerlijk kan onthaasten in een magnifiek, rustgevend kader. Perfect om zo het 50-jarig bestaan van Parfuma te vieren! Meer info op: www.parfuma.com.

Luxe Parfumerie 2.0: een innovatief interieurconcept

In samenspraak met het Parfuma team werd het innovatieve interieurconcept van de nieuwe luxe parfumerie uitgedacht door het Antwerpse design agency ‘PUUR’. Het concept is dusdanig geconcipieerd dat het modulair is en op termijn inpasbaar is in alle Parfuma vestigingen zodat de identiteit en de merkbeleving van Parfuma overal hetzelfde is. Bij dit constructiesysteem zijn de inrichtingselementen – de displayrekken, de make-up tafels en de balie – allemaal losse componenten die op een ingenieuze manier doorheen de ganse ruimte geëtaleerd staan. Hierdoor ontstaat een knappe indeling van verschillende zones die elk op zich afgestemd zijn op de verschillende thema’s van de producten. Opmerkelijk hierbij is dat de hoeken van de verschillende elementen afgerond werden om op het vlak van vormgeving eenheid en harmonie te scheppen. Daarnaast werden ook tal van elementen op maat gemaakt zoals de vrijstaande displayrekken die uit centraal geplaatste ovaalvormige buizen bestaan waarop de legplanken kunnen inhaken. Absolute eyecatchers zijn dan weer de doorlopende led tube aan het plafond en de massieve ronde zuil bij de ingang die als wastafelmeubel dienst doet. Verder werd er ook veel aandacht besteed aan de kleurkeuze. Zo zijn de muren vrij sober, in zachte, lichtgrijze tinten wat een rustgevend effect geeft en waardoor de prachtige, kleurrijke beauty producten volledig tot hun recht komen. Ook qua materiaalgebruik werd aan de kleinste details gedacht. Zo werd er bijvoorbeeld voor de presentatietafels voor matte plexi geopteerd zodat de beauty producten in al hun glorie prachtig accorderen met de achtergrond en de omgeving. De hele unieke beleving wordt nog versterkt door het minimalistische karakter van het interieur. Aanvullend zorgen houten accenten, design verlichting en grote planten voor de finale decoratieve ‘touch’.

Een magisch Parfuma universum waar beleving, top service en ‘fabulous vibes’ centraal staan
De succesformule van Parfuma bestaat erin om voortdurend te vernieuwen en telkens tot het uiterste te gaan voor hun klanten op alle mogelijke vlakken: van aanbod, concept, beleving tot de service. Met die visie is het bedrijf vijftig jaar geleden gestart en zo differentieert het zich vandaag  nog steeds. Zo weerspiegelt de nieuwe luxe parfumerie een magisch Parfuma universum waar je warm verwelkomd wordt, waar je instant geprikkeld wordt door de knappe design vormgeving en de heerlijke aroma’s van parfums en crèmes, en waar je onbelemmerd kan verdwalen tussen de verschillende beauty corners. Tijd kent hier geen haast. De setting straalt luxe en klasse uit en is een plek waar alleen maar ‘fabulous vibes’ hangen, waar je telkens verrast en geïnspireerd wordt en zo veel nieuwe producten kan ontdekken, en waar iedereen zich (thuis) voelt en na afloop buitenwandelt met ‘een luxury of feeling fabulous’ sensatie. Bij Parfuma draait echt alles om de klant zowel qua concept, aanbod, beleving als service. De persoonlijke ‘op maat’ top service van het hoogopgeleide ‘fabulous’ Parfuma team is dan ook in alles voelbaar en is een absoluut handelsmerk van Parfuma. De zoektocht naar de juiste beauty producten en/of behandelingen wordt als een persoonlijke missie gezien. Benoît Breckpot, één van de zaakvoerders, vult aan: “Enkel het allerbeste is goed genoeg voor ons cliënteel. Bij Parfuma krijgen klanten een high-end beauty ervaring. Onze gepassioneerde beauty consulenten luisteren heel aandachtig naar de beauty behoeften van de klant en zullen hen vervolgens uitgebreid advies geven. Ook laten we hen producten ontdekken. We laten hen producten voelen, ruiken, en brengen producten aan zodat ze meteen het effect zien. We willen dat de klanten zich ‘fabulous’ voelen nadat ze bij ons geweest zijn of nadat ze hun Parfuma pakketje hebben ontvangen. Ook onze dienstverlening na verkoop zorgt er voor dat we klanten goed blijven opvolgen en hen op de hoogte brengen van nieuwe producten die mogelijk interessant voor hen zouden kunnen zijn. Zo krijgt de klant samples op maat om nog meer te ontdekken of om te ervaren wat het verschil is met andere producten. Daarnaast zijn we ook gekend om producten die niet vaak verkocht worden of moeilijk te vinden zijn, specifiek voor een klant te bestellen. En last but not least: we werken al jaren met een gepersonaliseerd klantensysteem dat gekoppeld is aan automatische vouchers, zowel voor de webshop als de winkels, waardoor klanten geregeld kortingen krijgen. Kortom, we willen onze klanten blij maken op alle mogelijke vlakken.”

Buitengewoon aanbod
Van Acqua di Parma, Byredo, Juliette has a Gun, Environ, Dermalogica, Giorgio Armani,… tot Sisley Paris. Parfuma biedt een buitengewoon aanbod aan van diverse parfum-, make-up- en huidverzorgingsmerken. Je ontdekt er zowel de heel gekende commerciële merken alsook internationale, exclusieve niche merken die je bijna nergens anders vindt: unieke merken met een bijzonder verhaal, van over heel de wereld, die in België nog niet ontdekt zijn en al een mega hype zijn in het buitenland. Het Parfuma team is voortdurend bezig met het verkennen van de beauty markt om op die manier steeds de meest exclusieve merken aan te kunnen bieden aan hun cliënteel. Het ligt in hun DNA om altijd mee te zijn met het aanbod op de markt, zowel nationaal als internationaal. Daarnaast kan je bij het beauty center ‘Skin Expertise Parfuma’ terecht voor diverse huidverbeterende behandelingen waarbij enkel gebruik wordt gemaakt van exclusieve cosmeceutische[1] merken zoals Environ en Mesoestetic die oplossingen bieden voor de meest uiteenlopende huidbehoeften.

Zaakvoerders & team
Met de tweede generatie aan het roer zijn dochter Caroline en zoon Benoît de zaakvoerders van het Antwerpse beauty imperium Parfuma.
In totaal werken er dertig mensen voor Parfuma waaronder een groot beauty expert team: allen voortreffelijk opgeleide, enthousiaste en authentieke mensen die alle merken kennen en dus niet uitsluitend gespecialiseerd zijn in één categorie (bijvoorbeeld parfum) maar de klanten daadwerkelijk van a tot z kunnen helpen. Ze worden voortdurend opgeleid en zijn dus echte ‘beauty professionals’ zowel op het vlak van productkennis en advies verlenen als op het uitvoerende vlak van beauty behandelingen (van make-up aanbrengen tot huidverzorgende behandelingen). “Dankzij onze medewerkers maken we het verschil. Hun passie voor beauty is eindeloos en ze delen hun kennis en expertise graag met hun klanten. Ze bewijzen zich dagelijks op de winkelvloer en daarnaast inspireren ze klanten ook via onze verschillende social media kanalen waaronder YouTube waarop je handige tips & tricks meekrijgt voor diverse huidproblemen of evengoed de laatste make-up trends. We hebben een fantastisch, hardwerkend team. Elke medewerker wordt erg gewaardeerd en draagt mee bij tot het succes van ons bedrijf”, vervolgt Caroline Breckpot.

Contact & info
De Parfuma parfumerieën bevinden zich op drie verschillende locaties in regio Antwerpen: op de Eiermarkt 31 (Antwerpen centrum), in het Wijnegem Shopping Center (Shop 7) & op de Mechelsesteenweg 1-3 te Hove. In de filialen van Antwerpen centrum en Hove kan je tevens terecht bij het beauty center ‘Skin Expertise Parfuma’ voor huidverbeterende behandelingen: https://edition.parfuma.com/fall/welkom-bij-skin-expertise-parfuma/.

De winkels zijn elke weekdag open, behalve op zondag, tussen 10.00u en 18.00u. Daarnaast zijn de winkels ook elke eerste zondag van de maand open van 13.00u tot 17.00u. In december zullen de winkels ook uitzonderlijk open zijn op 12 en 19 december van 12.00u tot 18.00u.

Alle info en leuke weetjes kan je vinden via de website/webshop www.parfuma.com, alsook via Facebook, Instagram, YouTube en LinkedIn. Daarnaast heeft Parfuma een eigen ‘Parfuma Edition’: een magazine vol beauty inspiratie! Recent werd de derde editie gelanceerd. Het magazine kan je bij elk Parfuma filiaal verkrijgen of ook online ontdekken: https://edition.parfuma.com/fall/parfuma-edition/.

Vragen? Dan kan je altijd terecht op het nummer 03/232 46 11 of via e-mail: contact@parfuma.com.

___________________
Voetnoot:
[1] Cosmeceutische producten zijn vervaardigd volgens farmaceutische kwaliteitsnormen.

~ The luxury of feeling fabulous! ~

###

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met