Maatwerkbedrijf De Brug in Mortsel geeft zichzelf een make-over. Het bedrijf, sinds jaar en dag een vaste waarde, heeft een nieuw logo én een kakelverse website.
“Het werd tijd ook”, lacht Sarah Devisch, hoofd administratie van De Brug. “Ons oude logo ging alweer jaren mee en onze website was ook niet echt cutting edge meer.”
De Brug stelt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt tewerk en bestaat sinds 1973. Het bedrijf groeide uit tot een belangrijke speler in de sociale economie. “Mensen denken nog te veel dat we hier aan bezigheidstherapie doen. Dat is natuurlijk niet zo”, zegt Sarah. “Wij hebben 360 werknemers en die hebben allemaal hun specialisatie: metaal, hout, montage, stoffering, noem maar op. De Brug is een écht bedrijf en dat mag ook te zien zijn aan ons logo en onze website.”
“We doen dit ook voor onze mensen, natuurlijk. Je werk is een belangrijk deel van je leven, daarop wil je graag trots zijn. Nu kunnen ze zeggen: dat bedrijf met die coole site, daar werk ik (lacht).”
